prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Today and tomorrow

Publicerad 2010-05-03 22:40:30 i Saras dagar

Hola fränds!

Idag har jag varit i skolan, haft introduktion och sedan 2 timmars föreläsning. Bokat sommarresan, ringt hundstallet, ringt Body Shop, anmält mig och mrs. F till djurgårdsjakten och pluggat. Sedan simmade jag och bastade och relaxade(underbart!) efter det hann jag med en middag med mammisen min! Jag blev upplockad av älskis vid 8 och då åkte vi till ICA med bilen och handlade massor av god frukt som jag mumsat på resten av kvällen! älskar frukt... banan, kiwi, ananas, persika, päron och äpplen!

Imorgon är det jobb som gäller på Nybroplan! Premiär för min del :) Ska bli skoj faktiskt. Efter det ska jag över till Strömkajen och lämna en tavla som jag köpt till jobbet.. sen ska jag träffa MRS. F på slottet och hålla henne sällskap tills hon slutar. Sen måste jag plugga! Om jag somnar nu så kanske jag vaknar tidigare och hinner plugga imorrn bitti också.. vem vet vem vet!

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela