prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Blogguppehåll...

Publicerad 2010-06-12 12:52:12 i Saras dagar

Jag skrev precis ett jättelångt inlägg men det känns som att vad jag än gör så trampar jag folk på tårna. Jag vill iaf avsluta bloggen för just nu genom att säga att jag är så glad för ni som planerar med mig, fyller mina dagar och drar ut mig på roligheter. Jag är trött på alla som bara ser mig som duktig, och då undrar jag hur väl ni känner mig. Allt är relativt, men ibland kan det vara kul att höra att man är rolig också. Klart jag är duktig, men det finns så mycket mer, om ni hade spenderat tid på att se det...

Nu är jag iaf upptagen med att jobba och utöver det fylla livet med liv! Tack alla ni fina som får mig att känna mig älskad och värd som vem som helst, ni är värt allt! Kanske hörs vi snart igen!



Livet är kort- tiden går otroligt fort. Jag har funderat vad man kan göra för att tacka livet, för att ta tillvara på det. Och det finaste man kan göra är att ta tillvara på, och andas, varje sekund. Vara närvarande. Att planera för sitt eget bästa, ta hand om sig själv, och göra något för andra samt de som kommer leva här efter oss... Alla är vi så fina och har olika bra egenskaper som vi måste bjuda på, bejaka, och leva ut. Känn marken under dina fötter och luften i dina lungor! Livet är fanastiskt och det kommer aldrig vara lika verkligt som nu. Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela