prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Snart frihet!

Publicerad 2010-06-04 20:55:53 i Saras dagar

Åh hej finaaa bloggis.

Nu är jag inne på sin sista dag som fångad kvinna. Imorgon skriver vi sista tentan och sen är det sommarlov!!!! Förra tentan gick bra och jag räknade poängen jag var säker på, och har jag rätt så blir jag nöjd! Så det är superskönt. Efteråt imorgon så blir det middag och utgång och jag är åter tillbaka till livet! HÄRLIGT!!

Vet ni vad jag stör mig på riktigt mycket? Folk som klagar men inte gör något åt sina problem. Ex- "ååh jag är såå törstig".. men gå och drick då! en halvtimme senare "åh det är så jobbigt att vara torr i munnen" MEN ALLVARLIGT gör något åt problemet mänska! Blir lite galen på sånt.. förlåt om jag låter bitter men jag tål verkligen inte sånt. Kanske för att jag är så himla noga själv med att fixa saker på en gång, hoppas jag inte låter allt för elak.

Hoppas ni får en fantastisk helg för det tänkte jag ha.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela