prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Djurgårdsjakt!

Publicerad 2010-05-21 21:22:38 i Saras dagar








Som ni ser på bilderna var det oförskämt skoj igår! Båttur, junibacken, wasamuseet, nordiska museet, tuff tuff tåg, buffet och vin, folkdans på skansen och till slut åkband på grönan till stängning! TACK TACK TACK det behövde jag :) efter detta hemska rapportskrivande...

Idag har jag solat på balkongen och blivit brun! Och jag sov ensam och gott, stolt över mig själv! Hoho... sen gick jag till skolan och sen på stan med L och drack cappucino. Stackars älsklingen börjar bli lite sjuk igen ( ni vet nog vad jag menar) så kvällen har väl inte varit superkul men vi åt iaf ute på en uteservering och det var topp.. älskar vädret!

Resten av helgen är totalt fullspäckad. Imorgon ska jag jobba på Strömmas bokning och sen fira millusken! Det ska bli supermysigt! På söndag är jag trafikledare och jobbar 11 timmars pass.. har en kvart på mig från att jag slutar 19.45 tills båten går 20.00 och sen blir det personalfest/kick off. JAG ÄR SÅÅÅ TAGGAD!! Nu kör vi!

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela