prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ledig dag full av sysslor!

Publicerad 2010-05-18 22:27:12 i Saras dagar

Idag vaknade ja kl 7.. pigg såklart. Men tvingade mig att skeda en stund med älskis och somnade faktiskt om! Till halv 11! Sedan har jag skrivit rapport, gjort gamla tentor, städat, lagat mat, haft svärmor på middag, tagit en långdusch.. sånt man inte hinner annars. Sedan blev det en timmes promenad, älskade sommarväder! Visst börjar man leva igen? Har fortfarande inte hunnit fixa naglarna så det är det som återstår sedan sömn...

Imorgon vankas skola, grupparbete, lunch hos mina föräldrar och sedan ska jag simma :)
På torsdag ska jag gå i skolan, till K och sedan blir det DJURGÅRDSJAKT med jobbet! Mat, vin, lekar och grönan.. inte helt fel. Ska verkligen bli superkul!
Fredag- skola
Lördag- jobb
Söndag- Jobb som trafikledare och KICK OFF!! Party all nighter helt enkelt!!!

PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela