prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Dag två av isolering

Publicerad 2010-06-02 16:10:06 i Saras dagar

Haha hej vänner!

Är helt slut i huvudet efter all kunskap jag proppat in e senaste dagarna.. Igår hann jag med ett litet besök hos K också, och handlande. Idag har jag sovit 12 timmar (har varit helt energilös och bara varit hungrig senaste dagarna pga energibrist så det behövdes nog) sedan har jag pluggat pluggat pluggat, i solen på balkongen. Det har ändå varit så skönt med värmen! Älskade sommar! Just nu vill jag bara vara på landet, bada och äta glass men dom dagarna kommer snart också. Jag älskar försommaren för då vet man att man är, och har allt det goda framför sig! Kan det bli bättre?

I pauserna har jag tvättat, fixat, diskat... jag är så sugen på att göra om lite här hemma. Inga stora grejer alls, men typ städa ur och fixa om vissa grejer. Ska bli skönt att få en pysseldag här hemma nån gång...

Jaja, nu ska jag ta en glass och sen fortsätta. Imorgon är första tentan kl 9.00! Efter det ska jag träffa L och plugga tillsammans till den sista tentan på lördag... snart är det över och det känns ju mycket bättre när man kämpat! Eller hur?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela