prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Bilder igår + idag

Publicerad 2010-05-22 20:54:40 i Saras dagar



Shit vilken kaosnatt/dag. Vaknade halv 4 av att min granne satte på Tupac på högsta volym. Inte första gången det händer. Blev sjukt förbannad och stod och skrek på honom sen kunde jag knappt somna om för jag var så arg så nu är jag sjukt trött... Sedan blev det liten akutoperation för älsklingen i käken så han är väldigt dåsig nu. Vill att han ska bli frisk, kan det inte vara nog? För att inte prata om jobbet, vilket kaos! Lite arga mail hit och dit och äntligen fick jag lite lugn och ro när vi firade Millusken i tanto! Supertrevligt och skönt det behövde jag!

Matbilderna är från igår när vi käkade ute..

Imorgon vankas världens längsta jobbpass, lunch med J och sen PARTY. Så sjukt taggad!!

Nu ska vi se på film och mysa innan jag somnar i soffan...

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela