prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sjukling...

Publicerad 2010-05-10 21:46:24 i Saras dagar



Jadu, what can I say? En av de sämre egenskaperna i att vara mig är att mitt immunförsvar suger. Tvingade mig själv till skolan imorse med feber och halsont, satt och frös och somnade i två timmar när jag kom hem. Nu knarkar jag piller och allt möjligt som behövs för att göra mig bättre. Tror att det är vanlig förkylning men känner mig allmänt svullen och sjuk. Men men. Imorgon måste jag jobba! Var ju magsjuk sist så vill verkligen inte sjuka mig igen... Så det blir till att jobba 10 timmar. Kul! 9-7 men det måste gå. Får iaf middag hos päronen sen då det är närmare hem...

Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig! Hoppas verkligen på att jag mår bättre imorgon! BLÄ på detta!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela