prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lycklig

Publicerad 2010-05-04 21:44:56 i Saras dagar

Idag har jag haft världens bästa dag! Vaknade vid 8 när älskis gick hemifrån och började inte jobba förrän 11.. lyx. Så jag hann sminka mig lite extra, plocka massa hemma och sånt som känns bra! Och se på nyhetsmorgon såklart... äta en riktig frukost. Det är skönt att hinna sånt ibland! Sedan var det jobb i några timmar på nypan... efter det gick jag över till en annan terminal för att överlämna en sak och sedan direkt till Fanny. Vi satt och drack chailatte och garvade åt bajs-skämt resten av eftermiddagen. Så glad att jag träffat henne! Jag menar.. det finns folk man lär sig bli vän med, men vissa bara klickar det med och man kan skratta så man gråter direkt. Lite så var det med oss och det är jag så glad för!

Åkte hem vid... 6 kanske? Och åt mat, var sjuukt hungrig. Kyckling/fetaost/myntabiffar med potatisgratäng och sallad... satt fantastiskt bra i magen. Sedan tog jag en långdusch, hade lite SPA med mig själv och nu sitter jag och läser igenom ett kompendium som kan va bra att kunna till imorrn...

Om några minuter kommer älskis hem. Då ska vi dricka kvällste, se på cougartown, och sen sova!

Imorgon vaknas det föreläsning kl 9... ska sitta kvar i skolan och äta lunch och plugga i 2 timmar tills jag ska åka iväg till Åkeshovs hundstall och gå ut och gå med hundar! En timmes motion... hoppas det är sol och att hunden är snäll. Haha.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela