prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Frihet

Publicerad 2010-05-07 17:11:34 i Saras dagar

Helg äntligen! Iofs ska jag jobba imorgon men det är ändå en helgkänsla som infunnit sig hos mig :) har haft sovmorgon idag (till halv 9 haha) och sedan hunnit med plugg och en lunch med mamma. Och köpt en HÄFTIG tunika.. dock är jag lite orolig för att den är för häftig. Får be någon om råd (inte Henke han fattar ändå inte :)

Sedan hade vi 3 timmars statistik i skolan och det gick faktiskt jättebra!! Min nyvunna koncentration och  lite mer tålamod har fått mig till lite av en ny människa som klarar krångliga ekvationer... kände mig så himla glad då!

Fick sällskap hem av A och nu vaknas snart jättegod 3-rättersfredagsmiddag med världens finaste kille. Kan det bli bättre? Och imorgon jobb på nybroplan :)

TREVLIG HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela