prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Bobo!

Publicerad 2010-05-12 22:18:01 i Saras dagar

Nu är jag inne i en period med alldeles för mycket i kalender, massa nya uppgifter som måste axlas. Kul men krävande! Hade svårt att somna igår vilket leder till att jag blir trött vilket leder till sämre humör osvosv!

Idag fick jag iaf lunch på uteservering och en lång skogspromenad med världens finaste hund. BOBO! Det behövdes verkligen! Fick lite sol, perspektiv på livet, motion och allt sånt..

Sedan jag kom hem har jag städat, vikt tvätt, pluggat, lagat buffalowings och tagit det lugnt i soffan... Nu längtar jag efter min man som är på väg hem och då lär jag slockna i sängen!

Imorgon ska jag vara kl 8.00 på skeppsholmen på Strömmas kontor för att få nya arbetsuppgifter.. spännande! Men lite nervis är jag. Dessutom måste jag gå upp vid 6 så verkligen dags att lägga sig nu... älskis kom hem! Har tänt ljus och försökt få till lite mysstämning här hemma... hoppas det gör att jag sover bättre!

Kärlek till er mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela