prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

3 mentorer på en och samma dag... vissa bättre vissa sämre

Publicerad 2010-05-06 19:26:20 i Saras dagar

Hello hello hello. Idag har jag kännt mig allmänt annorlunda... iaf.. här kommer dagen.

Skola där vi blev indelade i våra rapportgrupper och jag är sjukt nöjd måste jag säga! Alla verkar ambitiösa tack och loov. Fick slutade tidigare än beräknat så jag gick förbi en syo på SU för att prata om masterprogram och stipendier. Dock hjälpte han inte ett skit för att uttrycka mig milt.. han tyckte jag skulle sluta plugga och bli brevbärare typ... haha nej men det var a waste of time!

Hem och äta lunch och sedan till min kurator, sjukt duktig är han och jag är så glad att jag fått denna möjlighet helt gratis! Sedan åkte jag hem till mina föräldrar och pluggade på balkongen i solen.. och 16:30 var det dags för yoga med MASTER SAJU! (http://www.omkaryoga.com/founder.html) han inspirerade mig så sjukt mycket... drog i mina kroppsdelar tills jag nästan skrek men det var så himla skönt och nu ärjag som en ny människa! Iaf en ny rygg... hahah. Fick jättegod middag, skaldjurssoppa med nybakt bröd hos mina päron. Tack snälla!

Nu väntas massor av plugg resten av dagen. Imorgon ska jag träna innan skola, sen skynda mig hem, städa lägenheten och göra fredagsmys! Korka upp vinet, laga god middag och njuuuuuuuuuuuuta av fredagkvällen... kanske på balkongen om det är Ok väder. Med älskis såklart. På lördag väntas jobb!

TREVLIG HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela