prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

<3 Bobbo

Publicerad 2010-05-17 23:15:03 i Saras dagar

Älskade älskade väder, och älskade älskade hund! Det var supertrevligt igår på söndagsölen.. men var skiiittrött imorse kl 6 när klockan ringde. BLÄ. Var i skolan till 13 och efter det åkte jag direkt till hundstallet och fick den här snyggningen. Världens finaste Bobbo! Jag är kär i en hund! Hade jag haft möjlighet, tid, pengar, en större bostad och Henke inte var allergisk hade han varit min bums... Fina, fina byracka. Han var så himla duktig idag också, attackerade nästan ingen, haha :). Sedan skyndade jag mig hem och fick sällskap av två av moster och kompis som hade med sig jättefin inflyttningspresent! Sen direkt hem till föräldrarna för att äta middag och sen har jag skrivit rapport här resten av kvällen... Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Känner mig lite stressad faktiskt men men..

Nu kommer ni typ dö av förvåning men imorgon är jag LEDIG. Inget inbokat på hela dagen!! När hände det sist? Jag ska sola, plugga, kanske träna och bara njuuuta av min sovmorgon!


Bobbo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela