prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

What a night

Publicerad 2010-03-07 12:28:32 i Saras dagar

Vi började hos mig, blandade drinkar, spelade guitar hero, singstar, åt mat... jag skar av mig en bit av fingertoppen, och den här gångne överdriver jag inte. Det tog 2 timmar för det att sluta rinna blod, och nej... det är inte skoj! Det är ett köttsår nu och är asont och från och med nu kommer jag ha ett nytt fingeravtryck! haha!

Sen bar det iaf av till Karlsson&Co där det var C kändis fest... (frisör-bobby, angela monroe (robinson) och alice (2a i idol efter kevin) Det var skoj! Och snygga killar, iaf några. Även om fel person vann. Jag träffade på gamla bekanta, blev kallad för polack och hade publik hela kvällen. Haha. Stannade till 3 och åkte hem, fick gå från Gullmars. BURR! Och sen sov jag gott.

Det blev stor frulle med american pancakes.. Mums.

Nu ska vi ha en mysig söndag, hoppas ni med har det! PUSS!


Mr world sweden 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela