prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Skitans.

Publicerad 2010-03-02 11:45:01 i Saras dagar

Ett stooort steg tillbaka. Kunde verkligen inte somna igår, skit. Ibland blir jag rädd... rädd för mig själv och mina demoner, för vad vi kan göra mot mig. Men nu orkar jag inte tänka på det mer. Ska gå med eftermiddagsgruppen idag istället, så nu iväg till skolan! Hemma vid 5... Skulle egentligen haft lunchbjudning här hemma och sedan gått på stan med L. Men ibland känner jag mig galen, är jag galen? Varför envisas jag med att boka upp mig 385935 månader framåt när det är något som bultar inom mig? Nu måste jag skärpa mig.

Imorgon, seminirium, statistik, sedan undersökningsdeltagande i en studie på skolan, sedan träffa Fanny och ha matbjudning här hemma. På torsdag- åka skidor hela dagen. Måste ladda. Sedan är det helg!

Trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela