prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Skidor imorgon!

Publicerad 2010-03-03 22:37:53 i Saras dagar



Hej hej! Jag har haft en superbra dag. Först seminarium, sedan deltagande i ett minnestest, sedan lunch på stan och shopping med Laila. Nu på kvällen har vi varit och sett Shutter island... den var intensiv, läskig, spännande, bra! Rekommenderas! Säg till när vi sett den så kan vi diskutera slutet ;)

Imorgon ska jag åka skidor i hammarbybacken!! Jag är så taggad att få göra det igen. Kl 12 kommer skjutsen hit och innan dess ska jag ha hunnit leta rätt på alla kläder och sånt, och helst lite annat typ städa och plugga. Okej kanske lite mycket men vore kul om jag hann med något iallafall.  Haha! Jaja!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela