prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sjukt bra.

Publicerad 2010-03-16 20:55:50 i Saras dagar

Idag är jag glad. Hade ett bra samtal med K, har fått bra besked och tränat järnet. Jag gav verkligen allt. Jag lever efter en ny princip nu. Medveten närvaro... sluta tänka framåt och bak hela tiden. Vara här, nu. Njuta av maten, träningen, kärleken. Svårt att förklara, men jag jobbar på det. Dessutom har älskling och jag skrivit på ett avtal att inte äta godis på vardagar. Inte snacks heller. Eller läsk!

Nr. 1 var att sluta sitta så mycket vid MSN. Något jag tycker jag följt! Jag ska försöka leva och göra det jag tycker är kul och värt. Ska börja leva på mig. Fundera på vad jag vill, vad jag känner för, sluta göra saker bara för att göra eller på rutin.

Sjukt bra!

Skola imorgon igen!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela