prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Måndag!

Publicerad 2010-03-29 22:04:02 i Saras dagar

Idag har jag haft en perfekt dag. Har sovit dåligt och varit stressad på sistone... Så nu har jag varit hemma ensam hela kvällen! Började med intro på en ny kurs, lunch och lite shopping med Laila och sedan doggywalking en timme! Det behövde jag. Sen har jag suttit hemma hela kvällen, spelat SIMS, gjort ett facebook-event till vårt party och börjat fila på menyn :)

Nu ska jag sätta fram kläder till imorgon, ställa klockan, packa väskan.. och lägga mig ned och läsa tills jag slocknar. Henke kommer vid halv 12. Kul. Imorgon upp klockan sju igen för ännu en härlig dag i skolan! På onsdag åker vi äntligen till Degerfors direkt efter jag slutat. Där ska vi ligga framför brasan, dricka vin och äta plockmat ett dygn tänkte jag. Behöver det. Sen jobbar jag resten av påsken men det kan ju bli skoj det med!

Kärlek på er allihop, hoppas ni haft en helkväll som jag med Håkans bar och Hollywoodfruar :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela