prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jag kan somna, jag kan somna.

Publicerad 2010-03-21 23:14:02 i Saras dagar

Nu ska jag försöka somna, ensam! Hatar att vara utan älskling, buuuuuuhuuuuuu blir i ett låg-mönster å allt är blä. Älskar dig Henric för jag vet att du läser detta... du är min one and only. Även om du är dålig på att bädda.

Imorgon ska jag upp runt 6 (BLÄ) för jag måste hinna till SÖS och lämna lite prover och grejer innan skolan.. Sedan blir det skola, lunchdate med L och sedan doggywalking i Åkeshov med söta hundar!

JAG KAN SOMNA ENSAM. Är inte en flicka längre! Uppdaterar om hur det har gått imorgon, haha.

Kärlek och godnatt mina fina bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela