prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Imorgon får jag livet tillbaka

Publicerad 2010-03-25 18:19:55 i Saras dagar

Jag har pluggat hela dagen såklart. Igårkväll åkte jag hem till mammi och pappi, vi köpte indisk mat och jag sov över, det var såååå mysigt faktiskt. Jag tror att man helt klart får en bättre relation med föräldrarna när man flyttar hemifrån.. eller iaf när det gäller mig. Inte lika ansträngt och mer vuxet. Skönt tycker jag.

Imorogn är det tenta kl 9-13. SEDAN HELG! Det ska bli fantastiskt... Henke är iväg på galej och här sitter jag med mina miljontals papper och böcker och äter en gourmetmiddag... en halv burk tonfisk, majs, champinjoner, cocktailtomater och ruccola med en liten vinegrett... hahaha (ironi). nej usch och blä. denna tenta ger mig lite ångest.. vill bara ha en den gjord å slippa tänka bläääääääääää.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela