prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Helt trött.

Publicerad 2010-03-08 19:09:59 i Saras dagar

Nu är jag trööttt.. Imorse på Huddinge så satte de elektroder på mig och så fick jag sitta där typ en timme.. hahaha. Jag och sköterskan klickade och hade kul iaf. Fick kaffe, tack tack.

Köpte en sandys-macka med tonfisk.. mums.. Åkte till skolan och åt, träffade på lite kursare i matsalen.. alltid trevligt! Hade en otroligt dryg lab i 4 alldeles för långa timmar... Efter skolan blev det storhandlande på ICA i sickla.. och nu sitter jag och äter Marianne. Måste jobba lite på labben för att vara redo inför gruppmötet.

Imorgon:

Sovmorgon,
Lunch med Annica,
Träffa K,
Middag + bio med mammi :)

Sååå trevligt så!

Jag blir så glad och får massa energi av solen... men nu är jag astrött.. kommer somna som en stock ikväll. Dessutom är älskis hemma. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela