prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Bättre idag.

Publicerad 2010-03-01 17:15:06 i Saras dagar

Hej hopp!

Jag sov inte alls gott... Men det väntade jag mig inte heller. Hade iaf en bra dag i skolan, massa räkning (statistik) sedan god kycklingsallad på Waynes med Laila, och sedan promenad med söööt hund i skogen! Nu är jag trött och blöt men har nästan 100 sidor att läsa till imorgon, långa sidor på engelska! Så det tar någon timme, även för mig. Henke jobbar natt nu också, precis som igår. Men idag är jag trött! Var något som dungade ashögt flera gånger, och massa spring i trapphuset. Fattade ingenting? Sov för lite och för dåligt så inatt ska jag sova tidigt. Men ska hinna göra middag också, räkwok. Så kan vi käka middag här imorrn efter skolan... det blir bra. Efter skolan imorgon blir det att gå på stan med trevligt sällskap och sedan träning! På kvällen ska älskis och jag laga god middag och mysa. TILLSAMMANS.

Kärlek

L + fin hund idag på isen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela