prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Äntligen över.

Publicerad 2010-03-26 21:49:56 i Saras dagar

Min dag har varit fantastisk. Ok, inte tentan, men ändå lättnaden över att den är över. Jag kan vara vid datorn, se på TV, laga mat, jag har tid! Är sjukt trött, sov lite dåligt inatt såklart för att min nervös och stressfaktor var hög! Så har varit övertrött idag. Haft supertrevlig lunch, heldag på stan och solade med L & S. Så himla bra! Sedan åkte vi och storhandlade och har ätit god mat och godis och nu slocknar jag.. Jag är övertrött, så jag går på nån energi jag inte har och studsar runt och sjunger i hela lägenhet. Henke är lite trött på mig. Förlåt.

Imorgon ska jag upp ca. kl.  7 för att ha en härlig jobbdag på Strömma. Nej det ska faktiskt bli SKÖJ! På kvällen vankas födelsedagsfirande för Laila. Grattis! Men nu är det snart sussdags, så fort lets dance är slut. Hoppas claudia vinner det förtjänar hon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela