prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

12 timmar sömn

Publicerad 2010-03-21 11:04:55 i Saras dagar

Vi gick och la oss nästan direkt när vi kom hem igår... vid 10-11. Helt sjukt. Och vaknade NU?! Eller ja för ett tag sen iaf... Men jag behövde sova, har sovit jättedåligt på senaste tiden. Och inatt ska jag sova själv (HJÄLP!) så det är bra att jag är utvilad, då panikar jag inte :)

Nu ska vi äta god frukost, har precis fått en Latte av älskis.. han gjorde t.om. ett mönster! Haha, himla gulligt!

Ska börja med att plugga, har en grej jag måste göra. Sedan blir det städning och lite så för Henkes pappa + sambo kommer hit och fikar! Vi ska också hinna köpa påskris och lämna lite kläder för insamling till de bättre behövande.

Trevlig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela