prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tillfreds sjukling

Publicerad 2010-01-25 23:28:39 i Saras dagar

Flyttkartonger och kaos runt mig, men jag är otroligt glad. Och lycklig. För allt. Kanske blir det lite bättre pga det fina playstation + singstar + guitar hero och massa andra spel som älskling köpt till oss som överraskning. Världens finaste är han. Kanske för att jag ska flytta ihop med den som jag älskar mest av allt, och inte behöver vara i Uppsala. Kanske för att jag pluggar något jag tycker är otroligt kul, givande...

Men just nu känns allt himla bra. Och det ska jag hålla fast vid. Nu ska jag läsa lite, sedan krypa ned med mannen i mitt liv (hoppas och tror jag) och sova. Imorgon 07:07 ringer klockan (konstig tid jag vet haha)... sedan är det föreläsning!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela