prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Så underbart.

Publicerad 2010-01-10 20:36:50 i Saras dagar

Idag har jag fått en kväll framför TVn med min älskling. Jag är iofs inne i att fixa med album och lite sånt och han opponerar på en uppsats. Men mina fötter nuddar honom, haha! Snart vankas Johan Falk och lite godis. Helgen är redan över och det går läskigt fort allting.

Imorgon ska jag:

Ringa Annica, Nathalie och Rebecca och bestämma dejt.
Gå på intervju (!) klockan 16.00 hos en familj på Strandvägen och att ev. passa 3 små barn. Jag är jättenervös!
Packa/Städa inför flytten
18.00-22.00 är det tvättstuga bokad.

I övrigt måste jag:
Fixa min nya kalender, hoppas jag äntligen får brev från universitetet.
Prata med jurister.
Få mina sista böcker sålda.
Köpa kurslitteratur.
Skriva in mig på psykologiska institutionen.
Vaccinera mig.
Träna (så mycket jag hinner).
Förbereda mig inför möte ang. sparande med banken.
Kpa ett nytt överkast!

Den 18e januari börjar skolan, och den 31a januari flyttar vi. Dessutom kanske jag får ett tredje jobb imorgon. Här händer det grejer. Hoppas det inte blir för mycket!

Ha en fantastisk vecka! Imorgon är den första riktiga veckan på året, så nu tar vi nya tag! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela