prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Rätt och fel

Publicerad 2010-01-14 22:45:01 i Saras dagar

Hej bloggen!

Idag så har jag varit på spinningpass, hos min kurator, på IKEA, tittat på bord i Södertälje och läst lite kurslitteratur. Sjukt mkt utgifter nu, men jag hoppas det går ihop. Det var jätteskönt att träna, jag behöver lära mig uthållighet, tror träningen hjälper till det. Rensa tankarna, kämpa lite, uthållighet, matt så man sover gott, roligt, man lär sig att man kan mer än man tror och man lär sig kämpa. Jag älskar pass! Jag måste verkligen ha någon som skriker på mig, annars blir det inte lika bra. Detta borde alla pröva på!

Imorgon ska jag ta sovmorgon, plugga lite, kanske möta upp en tjej och köpa bok, men mest ta det lugnt. På kvällen ska jag träffa Saris Paris!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela