prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Nu lossnar det

Publicerad 2010-01-28 18:49:08 i Saras dagar

Massor av snor och slem! Mysigt va! Men äntligen på bättringsvägen... har verkligen försökt att hålla mig vaken idag så att jag kan somna tidigt och gå upp tidigt imorgon. Har sovit middag länge nu varje dag när jag varit sjuker, men nu ska jag hålla mig vaken!

Mamma kom precis hem och vi håller på att göra egen pizza med god sallad, så himla mumsigt! Ikväll blir det torsdagsmys.

Hela dagen har jag suttit med näsan i böckerna. Läst massor och jobbat lite på grupparbetet. Nu är jag trött i ögonen så nu får det vara nog. Har iallafall fått besök av finaste Sara, att hon ens vågade träffa mig som jag såg ut! Inte tvättat håret på flera dagar och i mjukiskläder. Men glad blev jag! Lite kaffe och en bulle eller två sen var vi nöjda och glada :)

Imorgon ska jag plugga hela dagen tänkte jag, förutom lite paus för mat och kanske gå ut i någon affär? Om jag är pigg! Resten av helgen består av plugg, och FLYTT! Snart blir jag sambo med världens finaste karl i världens finaste lägenhet. Vi skall åka ut och tjuvkika på lägenheten redan fredag kväll... pirr! På lördag ska vi slipa golven, eller vi ska inte men hantverkarna ska, så då får vi hålla oss borta. På söndag går flyttlasset! Vi har massa fantastiska människor som hjälper till och tills dess ska jag göra en god pastasallad och baka semlor. Mums!

Idag gjorde jag av med närmare 30.000.. och henke gjorde av med 160 000! Haha! Så sjukt att man aldrig direkt ser pengarna, men det är en investering! Så nu är allt klart och lägenheten är verkligen vår!! Hur knäppt är inte det? Vi är lägenhetsägare!

Nästa vecka ska jag vara frisk! Nya tag! Kurator, jobb, träning (!) och massor av plugg. Och för att inte prata om, inredning och pyssel i nya lägenheten. Det ska bli så underbart!! Nu tar vi nya tag tycker jag!

Torsdagsmys till folket!


Jag och min fina SAMBO! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela