prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Konstig dag

Publicerad 2010-01-12 21:24:17 i Saras dagar

Vi har båda sovit jättekonstigt natten till idag. Vaknade av ett gallskrik från H, jag blev livrädd, ruskade. Han drömde om en potatisgratäng som höll fast honom, haha. Sedan skulle jag till K klockan 10, han hade dock glömt att skriva upp tiden. Så jag gjorde lite andra grejer jag behövde göra och gick hem och somnade... eftersom att jag sov så dåligt inatt. Halv 12 mötte jag upp en kille som jag köpte böcker av, sen hann jag med lunchdate och vaccinera mig. Jag hatar sprutor!! Men nu är det gjort, och jag har lite ont i armen, hoppas det inte blir värre.

När jag kom hem hann jag med följande:

Städa mitt rum
Skriva och skicka mina flyttkort
Leka med katten
Maila alla jobb pga min nya adress
Prata med nanny.nu och boka möte till imorgon
Renskriva allt i min nya kalender, skrivit in alla föreläsningar, vad som ska läsas o.s.v.
Maila med Strömma
Fixat ihop några tjejer som ska träffa J's bebis nästa fredag!
Dessutom har H och jag gjort en kalkyl över allt som ska betalas i januari.

Så jag har unnat mig själv en TV-kväll nu, orkar inte tänka något mer. Det har varit en jättekonstig dag, har gått lite i dimma och ja.. ni vet hur det är.

Imorgon klockan 11.00 ska jag ha telefonmöte med jobbet, sedan är jag mer eller mindre obokad. Får se om jag får feber ikväll nämligen... hoppas jag mår bra imorgon. Om jag mår bra ska jag fortsätta packa hemma och träna! Skulle luncha med Nathalie men har ingen aning om hur det blir nu. Mycket som händer, jättemycket. Blir snurrig i bollen. Ska sova, men först, PARADISE!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela