prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hoppas på att vara bättre imorgon.

Publicerad 2010-01-24 22:05:51 i Saras dagar

Idag har jag ätit, pluggat, sett på TV. Ätit, pluggat, sett på TV. Haha. Hela dagen. Mår inte så himla bra... men har pecis tagit mig en godnatt cocktail- hostmedicin, strepsils och ibumetin!

Imorgon är det semiarium i skolan. Så det måste jag gå på... men det är bara 9-12 som tur är. På tisdag är det skola igen, osäker på om jag kan gå. Tanken var att jag skulle åka till jobbet direkt efter och jobbat till stängning, men det kommer jag verkligen inte orka, och dessutom vill jag inte smitta ner alla. Ont i halsen och feber. Jag hatar att vara sjuk!!

Jag borde verkligen lägga mig- men Johan Falk är sjukt spännande. Så jag kommer nog vara minst lika trött och sjuk imorgon som jag är idag, men man måste leva lite också.. öhm.. haha.

På lördag får vi tillträde till lägenheten och på söndag flyttar vi! WOHO!

Snorpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela