prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hatar att vara sjuk!

Publicerad 2010-01-27 11:03:20 i Saras dagar

Igår skulle jag ha träffat min grupp, ätit lunch, gjort fältstudie. Jobbat till stängning och tjänat pengar.

Idag skulle jag ha varit i bibblan och skrivit med gruppen, träffat banken, juristen och haft middag ikväll.

Imorgon skulle jag ha varit på föreläsning, skrivit på köpeavtal, och åkt iväg en natt med mamma på SPA. Men...

här ligger jag med feber och sjukt ont i halsen istället. Så himla tråkigt. Jag hatar det här!! Jag vill vara frisk och glad :( men istället så sover jag bara.. buhuhuhu.. ja det är synd om mig idag!! Varför blir det inte bättre?

Tur att älskling kommer hit iaf och äter lunch så jag får lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela