prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Frågesport!

Publicerad 2010-01-21 22:06:42 i Saras dagar

Idag har jag läst massa i min socialpsykologi bok.. på kvällen har jag varit borta på galej på djurgården med bästa Fanny! Vi åt massa mat, drack vin, och jag vann frågesport! Det roliga var att det var att jag å Fanny var yngst, med stor marginal, på hela galejen. Och vi betedde oss verkligen som det. Varför drar jag mig bara till sjuka människor? Båda vi råkade rapa, hennes mobil ringde, inte en, utan två gånger under talet. Vi åt mest, lät mest, drack te med massa socker istället för kaffe. Haha. Men kul hade vi iaf.

Imorgon är en sjukt späckad dag!

07.30- Klockan ringer
9.00- Kurator
10.00- Gå hem
10.30- Åka till jobbet, vara där till ca. 17.00
17.30- Möta upp Strömmatjejer på Gullmars och åka och hälsa på bäbis!
Efter det hem till C och se lets dance! Kanske hinna äta någon gång också! Det fixar vi.

Kärlek på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela