prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Fest igår, allvar imorgon

Publicerad 2010-01-17 17:28:59 i Saras dagar

Jag hade så himla roligt igår kväll/natt. Tack alla fantastiska!! Förutom den anonyma som kommenterat förra inlägget.. otrevligt! Undrar vem det är? ;) Haha!

Jag är lite små trött idag.. host host. Men har iaf läst lite psykologi å myst massor. Nu ska vi iväg. Först ska vi till Pegah och lämna av hennes skor, sen hem till mina föräldrar och lämna busskort, sedan ska vi köpa bingolottor och thai mat för en myskväll!

Imorgon ska jag upp tidigt, 9.00 är uppropet. Så kul!! På kvällen så ska jag på barn-HLR utbildning på nannyjobbet, dom bjuder på fika. Det blir mys! Däremellan ska jag hinna läsa 4 kapitel psykologi tänkte jag.

Puss!

Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2010-01-17 21:27:14

jag skulle aaaaaaaaldrig säga ngt sånt som anonym skrev. aaaaaaaaaaaaaaaaldrig.........



tack för en sjukt kul kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela