prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Bra dag, men alltid något som oroar

Publicerad 2010-01-20 21:32:46 i Saras dagar

Dagen har varit så himla bra. Vaknade imorse med en känsla av att det skulle bli en bra dag. Föreläsningen var spännande. Efter det så åkte jag och en kursare, Laila, till Hurry Curry för att äta supergod lunch, dricka latte, snacka skit och plugga. Jag hann med det jag hade tänkt hinna med idag. Satt kvar till halv 5.. sedan var det dags för steeenhård bodypump. Instruktören påminde om Carola, fast en stenhård Carola, haha! Hon lät och såg ut som carola. Men svettig blev jag och ont gjorde det! Jag unnade mig lång bastu efteråt.. det behöver man i detta väder.

Sen så handlade jag på coop, åkte hem till min stackars sjukling till älskling och lagade mat. Nu sitter vi framför TVN och bara myser... men jag är orolig för min kärlek. Tyvärr. Men alltid är det något!

Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela