prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

(Bilden har absolut inget med saken att göra men den var fin haha)

Publicerad 2010-01-11 21:18:27 i Saras dagar

Allt har gått topp idag, förutom min planering som ni säkert märkte var lite fel! Haha. Jag var klar att gå från träningen så sent som strax efter 2. Så jag hann precis hem, äta lite lunch och förbereda mig inför intervjun. Sedan blev det buss till strandvägen. Jag har varit så sjukt nervös inför det här mötet av någon anledning. Men det gick jättebra. Jag var där i ca. 2 timmar och träffade tre finfina barn! Träningen gick också bra men det var jääättejobbigt.

Imorgon måste jag börja med en promenad till postkontoret här, sedan kl 10.00 ska jag träffa min kurator igen. Äntligen, vi har mycket att prata om! Efter det ska jag ner till forsgrenska och skriva upp mig på några pass.

15.30 ska jag vaccinera mig (hjälp). Jag hatar sprutor. Men älsklingen följer med som tur är. Och håller mig i handen. Sen så blir det att verkligen gå igenom mina grejer jag har på Söder och sortera, packa. Har också lite mail som ska iväg, sen så ska jag skicka iväg mina flyttkort!

Nu händer det igen. Ska bli så kul. Nytt jobb, äntligen egen lägenhet med älskling och skola som börjar nästa måndag. Nu kommer jag plugga i 2,5 år... så jag är klar när jag är 23. (Har redan läst juridik och psykologi i ett halvår). Pluggar jag master så är jag klar vid 25. Hoppas det räcker för arbetsgivarna. Vill sätta igång nu! I sommar blir det Strömma men så fort det går ska jag försöka hitta ett jobb på kontor som har med det jag vill göra att göra. Jag vet också att stockholmsmässan har en personalmässa, det vore ju hur kul som helst att gå på.

Snart är det paradise, sedan ska älsklingen och jag sova. Sover alltid gott efter träning. Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela