prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Allt fix har ordnat sig

Publicerad 2010-01-13 22:25:56 i Ego

Jag är så lycklig därför att:

Jag inom någon vecka kommer flytta ihop med mannen i mitt liv.
Jag kommer få ihop så mkt pengar jag behöver tack vare CSN och mina tre jobb.
Jag har jobb i sommar som jag trivs med, med kollegor och partyn och Strömmakort jag älskar.
Jag ska börja plugga det jag verkligen brinner för, psykologi.
Jag ska lära mig spela gitarr! (Min nya knäpp)
Jag har ett gymkort där jag kan göra allt ifrån body pump, spinning och yoga, som är bra för min kropp och själ.
Jag kommer ha alla saker samlade på ett ställe, slippa lägga energi på planering och resa mellan två ställen.
Jag ikväll, har nästan gråtit av lycka, därför att jag hittat två masterprogram som verkar spot on, otroligt intressanta, lärorika, bra för jobb, och som jag blir behörig till.
Jag försöker lära mig själv att inte tänka så mycket längre än "nu", oroa sig är inte bra.
Jag kommer få bestämma över mitt kylskåp.
Jag kommer ha ordning på kläder och smycken, lovar att bli mer kreativ i min klädsel.
Jag kommer ha tid att dokumentera, ta bilder, hitta på roliga saker.
Livet blir vad man gör det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela