prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

2010- åre fram till 7/1

Publicerad 2010-01-01 20:13:37 i Saras dagar

Hej kära vänner och ovänner!

Igår blev en perfekt nyårsafton! Jag skrattade så jag fick ont både i magen och i käken, och fick världens godaste middag. Först var det små smörgåstårtor med skagenröra och räkor, sedan oxfile med balsamicosås och klyftpotatis och supergod sallad. Och till efterrätt så var det smördegsknyten med vaniljsås och bär. Fruktansvärt gott! Och champagne förstås! Vi skålade och kramades och såg på fyrverkeri, spelade spel och föråt oss. Det var så bra det kunde bli!

Åkte hem och sov några timmar, dock dåligt, sedan bar det av till jobbet. Var inte så kul att stiga upp men vad gör man inte för turisterna! Klockan 9 börjades det. Dagen var kaos, massor av folk men den gick fort och matlådan slank ned utan problem. Jag är fortfarande på gång! Har varit hemma och packat och nu är jag hos H. Vi hann med en utemiddag också, kinamat, hur gott som helst. Hur mycket kan jag äta egentligen?

Imorgon 8.30 bär det av till Åre med lite stopp på vägen. Det ska bli fantastiskt. Vi ska åka skidor, basta, bada, bowla, läsa böcker, äta ute, sova, gå på SPA en dag, åka hundsläde, scooter... fantastiskt ska det bli. Kommer inte bli någon uppdatering här men det får ni leva utan! Är troligen hemma kvällen den 7e igen! Vi ska bo i en stor stuga med bastu!

KÄRLEK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela