prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Träning x 2 och storhandlande

Publicerad 2010-02-25 20:47:44 i Saras dagar

Hola vänner!

Jag har blivit städgalen. Så imorse innan träningen hann jag skura golvet, haha. Knäppgök. Sedan gick jag på två pass! Spinning och core, hiimla jobbigt men fantastiskt. Sedan träffade jag min kurator, han är så fruktansvärt duktig!! Känslosamt som alltid och massor av insikt. Alla borde ha en egen kuratorkarl! Sedan mötte älskis upp mig så åkte vi till Sickla och shoppade både massa mat och även lite annat till lägenheten och älsklingen gick lös på MQ, köpte massa fina grejer (han hade ju bra smakråd med sig). Jag shoppade typ 5 böcker på bokrean på Åhlens, om smink å träning och livets mening å sånt ni vet som jag älskar!

Nu har vi precis lagat å ätit mat å nu är det en kladdis i ugnen! Så nu blir det "Du är vad du äter" och kladdkaka. Bra kombo! Men det förtjänar vi!

Imorgon kommer Jenny hit med sin tremånadersbaby på lunch såå mysigt!

På kvällen ska älskling och jag äta på lyxkrogen "Le Rouge" i gamla stan... 2,5 år tillsammans har vi stått ut. Den är inspirerad av moulin rouge. Jättegod mat, vi ska klä upp oss lite och så gott vin. Detta förtjänar och behöver vi! Börjar bli lite monotom i mina känslor.. varken glad eller ledsen. Bara är. Så himla trist... Men imorgon ska jag piggas upp! Såhär ser det ut... och adressen är http://www.lerouge.se/#/se/hem 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela