prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tentadags imorrn

Publicerad 2010-02-18 10:25:26 i Saras dagar

Hola! Igår hann vi pyssla sjukt mycket hemma så det var skönt. Idag ska jag tvätta, dammsuga/våttorka, plugga massor, tona håret, färga ögonbryn/fransar (hemma såklart), lagat mat och lite smått och gott. Det är vad min dag kommer bestå av! Sedan har jag lite bröd som blivit gammalt som vi kanske kan gå ner till ankorna med :). Hinner verkligen inte träna. Men nästa vecka har jag ingen tenta som ligger över mig!

Efteråt imorgon så är det yoga som gäller, efter det ska jag himma och fixa mig och sedan hem till Laila där det vankas vin och middag. Sedan utgång! På lördag fyller Luris år, så då ska vi dit på middag och party. Så en rolig helg!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela