prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tack Com hem för att jag missar paradise finalen.

Publicerad 2010-02-02 20:59:22 i Saras dagar

Jag lyckades sova själv!! Bådar gott för framtiden. Även fast det tog ett bra tag, och var jobbigt, så gjorde jag det! MVG på mig :). Jag var pigg och glad imorse, åt frulle, klädde på mig, gick till tuben och åkte till skolan. Hade ultrarapid föreläsning, satt med gruppen, åt lunch, och pluggade i stort sett hela dagen. Sedan fick jag skjuts av älskling, vi åkte och storhandlade i Sickla... När jag kom hem skrev jag mer på grupparbetet och läste klart i min bok. Sedan har vi bråkat med com hem, bråkat med mäklaren... jag orkar inte sprida negativ energi, men det finns mycket puckon. Vi lämnar det där.

Sedan tog jag en lång, varm dusch, lyssnade på Melissa Horn, coolade ner mig och fick serverad fantastisk mat, fläskfile och potatisgratäng. Nu ska jag fortsätta packa upp lite, se lite TV och sedan stupa i säng.

Imorgon blir det plugg på morgonen och sedan jobb 13-20.30... Samma sak på torsdag- föreläsning 9-11, jobb 12-20.30! Sen är helgen inte långt borta :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela