prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Söndag

Publicerad 2010-02-28 11:16:00 i Saras dagar

Godmorgon!

Idag vaknade vi vid 9, gick upp... satte på kaffe. La oss för att mysa igen och somnade om till halv 11. Haha. Skönt var det iaf! Man får passa på när det är söndag :) Nu är vi superpigga och håller på att installera vårt nya playstation med singstar och guitar hero! Jippi! Ska användas flitigt på inflyttningsfesten!

Snart vankas frukost sedan ska jag greja med lite saker... jag ska göra följande: (Det är så himla skönt att skriva listor här för då får jag det alltid gjort)

Sortera mina örhängen
Städa kylskåpet
Leta upp lite sladdar
Läsa ett kapitel i min psykologibok
Simma
Fixa inför skolan

Veckan bjuder på massa skola, doggywalking, träning och på fredag kommer Sara och Mattias hit och äter middag, dricker vin och spelar parspel! Så himla trevligt!

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela