prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Melodifestivalmys

Publicerad 2010-02-27 19:53:55 i Saras dagar

Igår skålade vi i champagne, åt trerätters (jag åt blåmusselsoppa, hummer, creme brule) Jag skulle kunna leva på creme brulee förövrigt. Det är så FRUKTANSVÄRT gott! Efter en promenad hem somnade vi mätta, kära och belåtna. Hihi.

Idag kom Annica och Olov hem till oss och fikade. Det var mysigt. Sedan åkte jag hem till Paret som skulle iväg på party... hon kallas ju inte partyprinsessan för inget! Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, vi har precis ätit fajitas... jättegott. Sedan måste man ju ha melodifestivalsnacks, pappa ville ha lösgodis, mamma ville ha ostbågar, jag ville ha sourcream chips. Så vad händer? Jo vi gick ned och köpte allt! haha! Så det är vad min kväll bjuder på... imorgon har jag en del att ta tag i, skönt att vakna pigg och inte-bakis. Även om jag var lite sugen ett tag på att hänga med F ut. Men stället blir det melodifestivalen, god mat och bus med katten. Inte helt fel!

Massa kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela