prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Konsten att vara människa

Publicerad 2010-02-07 20:10:16 i Saras dagar

Just nu går det en dokumentär på tvåan- konsten att vara människa. Tänkte att det kunde vara ett bra komplement till min socialpsykologibok! Idag har jag hunnit mycket, tre tvättar, dammsugit å våttorkat allt, träffat Beckis och fikat alldeles för länge, träffat mammis, packat upp lite och pluggar. Nu sitter jag med en bok som heter statistik för beteendevetare. Innan kvällens slut ska jag ha hunnit läst ut två kap, bara typ 70 sidor, så små kapitel jämfört med alla andra böcker.. och skrivit en ordlista/sammanfattning. Vi har delat upp i min grupp att vi ska göra lite var och skicka till varandra. Otroligt bra grupp!

Är ensam ikväll igen- Henkis jobbar. Som vanligt. Men jag börjar vänja mig tror jag... även fast det blir mer påtagligt att man är ensam i en inte så ombonad lägenhet.

Imorgon ska jag upp vid 8, till K. klockan halv ett ska jag köra ett härligt bodypump pass. Däremellan blir det lunch och plugg skulle jag tro. Sedan hem och fortsätta här hemma! Kommer vi någonsin bli klara? :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela