prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Känner mig smutsig.

Publicerad 2010-02-28 17:57:03 i Hjärtefrågor

Jag skrev precis världens längsta inlägg. Jag är förbannad och ledsen på hur människor beter sig. Jag skänker så himla mycket tid och kraft och resurser till att försöka hjälpa andra. Men det känns som att man skiter i det iallafall. Varför skulle min tid vara mindre viktigt? Fattar inte hur folk beter sig. Men jag lägger av med det nu. Ingen behöver ta åt sig, det handlar inte om en person. Tvärtom, väldigt många. På olika sätt. Men nu var det droppen som välte bägaren.

Det handlar inte om en sak. Jag pratar med folk, jag lånar ut saker, erbjuder mig, ringer de få kontakter jag har. Men sen skiter man i det iallafall, då känns det bara... som jag känner mig nu. Nu får det vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela