prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Fudge sauna

Publicerad 2010-02-01 21:46:46 i Saras dagar


Idag har jag hunnit med K, plugg, packat upp massor, lagat middag + matlådor och nu har jag precis tagit en lång dusch, rakat benen, skrubbat mig.. å nu sitter jag här med världens mest fantastiska mask! Den blir varm när man sätter på den och den luktar och smakar (råkade få lite i munnen... haha) KOLA! Fudge! Har ni varit med om något mer fantastiskt?? Ni måste prova!

Imorgon ringer klockan 07:00. Då ska jag till skolan, sedan ska jag sitta kvar hela dagen med gruppen och om jag hinner tänkte jag ta en fika med mig själv och socialpsykologiboken (har svårt att koncentrera mig här hemma i röran).

Nu ska jag bädda ner mig med en kopp te, försöka koppla av och se två avsnitt av paradise. Sedan är det suss! Henke jobbar natt och jag ska sova själv.. hoppas spökena håller sig borta!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela