prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En dag i mängden

Publicerad 2010-02-08 20:06:22 i Saras dagar

Holiluring!

Idag har jag varit på bodypump, hos K, tvättat å städat lite och pluggat. Men har kännt mig halvkrasslig... vet inte vad det är, men hoppas på bättring imorgon! Ikväll är jag inte ensam utan världens finaste H är hemma! Han gjorde köttbullar, potatismos, brunsås och morötter till middag. Allt från grunden såklart, min kock. Läskigt gott var det iaf.

Imorgon så ska jag till skolan kl 9, ha föreläsning, sedan så ska jag sätta mig med L och tillsammans ska vi gå igenom till tentaseminariet på torsdag. Efter vi är färdigpluggade blir det träning, det är skönt att komma igång efter sjukdom och flytt. Vore ännu bättre om vi kunde få lite ordning här!

Hoppas ni får en bra vecka, eller förresten, den blir ju vad man gör det till :) själv fick jag oerhört mycket att tänka på efter dagens samtal... om demoner, om att hitta vad man gör för sin egen skull, å vad man gör för andras. Vad man vill ha i sitt liv och se till att få det. Tåls att tänka på.

Nu ska jag plocka lite här hemma och packa väskan till imorgon. Kommer somna tidigt..

Puisssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela