prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Bläää.

Publicerad 2010-02-28 20:24:22 i Saras dagar

Idag känner jag mig, som ni redan förstått, BLÄ. Är bara allmänt trött, ur balans... Depp! Hann iaf med en långpromenad idag med älskling i skogen. Det var behövligt. Jag måste ladda för en ny vecka och det gör jag:

Imorgon: Skola, lunchdate med L och sedan doggywalking för första gången!
Tisdag: Skola och bodypump!
Onsdag: Skola, ska vara med i en undersökning efter skolan, och sedan mat med Fanny!
Torsdag: "Ledig", dvs läsa massa kurslitteratur. Spinning + Core på forsgrenska.
Fredag: Sara och Mathias kommer hit på middag! Vi ska äta, dricka vin och spela parspel!

Sedan ska älskis och jag gå på bio någon dag tänkte vi.

Förövrigt har jag världens mest fantastiska man. Fastän han hade bråttom till jobbet så åkte han förbi affären och köpte choklad och överraskade mig. Jag älskar dig så det vibrerar i hjärtat Henric Larsson. Jag skulle helst vilja köpa en biljett för två till Thailand för oss i 2 veckor.. men det går ju inte.

Lite bilder från skogspromenixen, bara för skojs skull:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela