prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Alonetime

Publicerad 2010-02-16 18:44:20 i Saras dagar

Hej bloggen!

Tenta på fredag.. och där är mitt liv, typ :) Har varit i skolan och suttit kvar både idag och igår och pluggat med gruppen. Idag hade vi redovisning av vår fältstudie, det gick mycket bra!

Var och simmade med älskling idag efter skolan. Han har fått ny medicin och mår redan mycket bättre, det gör mig lycklig. Så vi badade, simmade, låg i jacuzzi, åkte rutschkana (haha) och badade ute i varm pool. Så mys! Men sen var han tvungen att åka och jobba såklart.. natt igen... så här är jag! Det är jag och Dr. Phil till the end. Det är det bra med att vara själva, jag styr över TVn, höhö.

Jag är frukstansvärt trött idag, så kommer nog somna tidigt... Imorgon ska vi:

Panta, slänga vinflaskor
Sätta upp fler tavlor
Köpa färg till fondväggen
En elektriker kommer hit å sätter upp dimmers
Åka med dator till mina föräldrar
Slänga en möbel
Köpa ett nytt bord
Nya gardiner?
Och såklart plugga lite till tentan...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela