prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

<3

Publicerad 2010-02-14 22:54:09 i Saras dagar

Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag!

Jag pluggade på förmiddagen, sedan åkte vi till Mio, åt ute och gick på bio. Snabba cash. Jag gillade faktiskt inte boken, fastnade aldrig, så jag tyckte filmen var bra. Dock hemsk. Vilka livsöden! Fattar inte att folk kan utsätta sig för sånt där... Grät lite!

Imorgon är ska jag sitta med min grupp i skolan heela dagen och plugga järnet. Just nu har jag chocolate chip muffins i ugnen, de är nog klara snart :)

Resten av veckan består av massa plugg, och träning. Tenta på fredag! Sedan blir det en fullspäckad helg som jag ser fram emot! Men veckan går nog fort.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela