prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Värdelöst

Publicerad 2010-04-30 10:06:18 i Saras dagar

Vaknade igår och mådde illa.. sen började det. Från två håll, svårkoordinerat om ni förstår vad jag menar. Magkramper som gjorde fruktansvärt ont och ett illamående jag inte önskar min värsta fiende! Man kan inte göra nånting... Ingen livslust och vill bara sjunka in i ett hål.

Somnade iaf till slut och sov en stund, sedan fick jag i mig lite cola. Har sovit nästan hela natten (otroligt skönt) och fått i mig lite kaka nu på morgonen. Men känner mig jättesvag, ont i kroppen och verkligen inte sugen på mat. Ska ta det lugnt hela dagen idag... ligga i migg mörka sovrum och se på SATC. Blir ingen tenta idag som ni förstår, men vad ska man göra?

Hoppas er valborg blir bättre än min!

Kärlek!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-04-30 11:09:04

Krya på dig pärti! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela